پاسخگویی تلفنی مشکلات بانک اطلاعاتی اکسس

آموزش ساخت بانک اطلاعاتی در اکسس و آموزش های مرتبط با اکسس را در همراه رایانه بخوانید . همچنین سوالات و مشکلات اکسس خود را به همراه مشکلات کامپیوتری و گوشی موبایل خود ، از پشتیبانی تلفنی 9099070345 همراه رایانه شبانه روزی بپرسید !!!

همراه رایانه به عنوان پاسخگویی تلفنی مشکلات اکسس و نیز آموزش های اکسس و مجموعه آفیس و به صورت 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل آماده پاسخگویی تلفنی شما هموطنان در سراسر کشور می باشد .

 

ساخت بانک اطلاعاتی در اکسس ساده در 5 مرحله


1- ابتدا وارد صفحه اصلی شده و گزینه New Blank Document و سپس Blank Database را انتخاب کنید.
2- بر روی دکمه Home کلیک کرده و بر روی گزینه New (جدید) کلیک کنید.
3- در سمت راست پنجره ای که برای شما باز می شود کادری را می بینید به اسم File Name در این کادر شما باید اسم بانک اصلاعاتی رو ثبت کنید که پسوند این فایل accdb می باشد.

4- سمت راست کادر اسم یک پوشه وجود دارد که شما با استفاده از آن می توانید محل ذخیره بانک اطلاعاتی را مشخص کنید.

5- بعد از گذاشتن اسم و تعیین محل ذخیره بر روی گزینه Create ( ساختن ) که پایین کادر اسم است کلیک کنید . سپس بانک اطلاعاتی شما ایجاد می شود.

6- پیشنهاد می کنیم برای دیدن این آموزش ها به صورت تصویری به لینک آموزش اکسس در یک نگاه  و همچنین آموزش برنامه نویسی در اکسس را نیز مطالعه کنید.

 

همانطور که می دانید آموزش های اکسس به شدت مفهومی و استدلالی می باشد و آموزش های آن را بایستی از یک متخصص اکسس و آفیس کار پرسید .

در صورتی که میخواهید کار با اکسس را آموزش ببینید هم اکنون با ما تماس بگیرید .